Leuke plek, ongeveer 1000 m van het kasteel, schaduwrijke/zonnige plaatsen, wasplaats bovenaan, warme douche. Wij adviseren sluit op 25 september 2023

euramobilhh

Zeer rustige camping met voldoende schaduw. Goed onderhouden sanitair met ruime douches. Vriendelijke uitbaters. Wij zijn hier 3 nachten gebleven.

Doorgaan!

Mooie camping met verzorgd sanitair. Alleen de douches zijn nagenoeg koud. Een korte wandeling langs de rivier naar het kasteel om die te bezoeken.

Camping Municipal la Blardiere