prima camping, vrij veld waar wij een plekje uit mochten zoeken. het sportpark zit om de hoek en daar hadden wij op vrijdag avond/nacht wel last van. door onze WiFi versterker hadden wij prima WiFi. het stadje is een aanrader om te bezoeken.

Bronkies

prima camping, zelf even toiletpapier meenemen naar het toilet. Geen muntjes of limiet bij het douchen. Schoon sanitair. En heerlijke verse pizza’s.

BorraMobil

een camping met veel mogelijkheden. plaatsen onder de bomen, schaduwrijk of open plaats. geheel gerenoveerd sanitairgebouw wat ook goed wordt schoongemaakt. op vrije plaatsen (open terrein) lange stroomkabel vereist!

Camping de Chartres