Wij fietsten hierlangs. Hebben geen gebruik gemaakt van de camperplaats, maar het zag er heel gezellig uit. Mensen zaten lekker in hun stoeltje bij de camper.

qpr.nl

Water, toilet lozen, afval bakken, picknicktafels en ....gratis wifi! (geen Netflix maar wel Canal digitaal kijken mogelijk)

mon-klas

fijne cp, rustig en van hier kan je mooie fietsroutes volgen om de loirestreek te verkenen. Kerkklokken waren voor voor ons niets storend eindigen om 22 u en beginnen om 7 u terug. Kleine proxi tegenover de cp.

Aire Municipale