Lucht gemakkelijk te vinden, we konden drinkwater vinden om onze tanden te poetsen. Ik raad het aan?

teslaman

de CP bevind zich aan de overkant van de weg waaraan het kasteel ligt. Prima plek om te overnachten. we waren er op vrijdag avond en de Brasserie die op enkele tientallen meters van de CP zit had het lekker druk.

Lta

zeer mooie plek om te overnachten. niet ver van het centrum, spijtig was er momenteel een festival in het dorp en loopt het hier vol feestvierders. we zijn doorgereden, maar zeker een aanrader in andere omstandigheden

• Rue du Canal

45240, La Ferté-Saint-Aubin, Frankrijk