plek is prima, de aanwezigheid van een mobiele dame van vertier in oud beschilderd campertje is minder, we zijn doorgereden!

Ton-en-Gerda

mooie plaatsje achter de kerk bakker naast camperplaats. aan de overkant kan je iets drinken en eten. voorziening van water en wc uitklappen. rustig er staan 2 banken. gestaan als we op weg waren naar Bilbao. jammer geen elektriciteit

• april 2023

Mooi dat een dorp zo'n plekje beschikbaar stelt. Zit pal achter de kerk en bakker. Er was geen enkele voorziening beschikbaar. Maar misschien te vroeg in het seizoen. We stonden er 31 met j.l.

• april 2023

• Rue du Bourg