Leuke man die je ontvangt, absoluut!... dorpje leuk.. camping redelijk maar je moet t treffen! de nachtelijke dieselmotoren, goederentreinen kunnen zeer gehorig zijn en de boel goed verpesten,...de hele nacht door om minstens t uur. Jammer!

Geerd-Je

Wij vonden de camping en omgeving prachtig maar het toilet en douche gebouw vinden wij eigenlijk zo niet meer kunnen!

• augustus 2021

Goede ontvangst bij de receptie 4 talen gesproken waaronder Nederlands leuke camping om de omgeving te verkennen. Zwembad om de hoek gezellig dorp.

• augustus 2021

Camping Municipal du Lac