Plaatsen en terrein waarvan sprake volledig afgesloten met blokken (zie foto). Wel nog mogelijk om vuil water en cassette te lossen en vers water af te nemen. We hebben ons dan maar dwars geparkeerd op de gewone autoparkeerplaatsen maar op deze manier kunnen slechts max. 2 campers staan.

Jo-Cla

prima plek, grasveld is gewoon te bereiken. CP is links op het grasveld. water, afvoer en wc-legen. wandelpaadjes door het bos met n rondje in 10 min.

• april 2023

Er is een gleuf gegraven rondom het geasfalteerde deel, waardoor je niet meer op het grasplein kan.

• april 2023

Aire de Les Choux