Camping la Citadelle

Loches, Indre-et-Loire, Centre, Frankrijk

Zeer teleurstellend, sanitair verouderd en vies, kon er persoonlijk geen gebruik van maken. Camping is erg smerig. Spijt van het betalen van 29 euro.

gesloten

Robbie70

Jaren geleden waren we eens op deze camping, prima toen, maar nu, wat een tegenvaller! Zeer slecht, of beter gezegd, niet onderhouden terrein en het sanitair was ronduit smerig. Hier komen wij dus niet meer terug! Het stadje daarentegen is erg leuk om te bezoeken.

gesloten

Camping la Citadelle