Mooie cp met alle voorzieningen. Helaas niet meer gratis. Werkt met pass' étapes. Geen muntjes meer nodig voor water of stroom. Nette afgebakende plekken.

• maart 2023

Ook op 6 maart gesloten met hekken. Jammer dat deze cp steeds een groot deel van het jaar gesloten is.

• maart 2023

beloofd dat we terug zouden komen, dat deden we nu. in de info op app stond 1jan tot en met 31 dec toegankelijk. maar helaas: hek ervoor van begin dec t/m 4 mrt gesloten.........we waren 1 dag te vroeg wat raar eigenlijk......en heel jammer! Wim en Willy Rijk

Aire-de-camping-car Pontlevoy