leuke camping midden in de natuur, rust en ruimte, ideaal voor natuur kampeerders alles aanwezig inkl douche

Gerard-D.-

wederom terug op een van onze favoriete campings, we komen hier al zeker 19 jaar met veel plezier terug, ideaal voor vogels spotten en wandelen en fietsen, super Vriendelijke beheerster en sanitair zeer schoon.

boomkruiper

Heerlijke camping aan meertje met alles wat je als camperaar nodig hebt. En leuke wandelingen tussen alle meertjes die hier zijn. Dorpje op loopafstand voor een klein winkeltje voor brood etc.

Camping Municipal Les Millots