prima gratis locatie, mist nog een servicepunt

matieeee

Gratis parkeren bij de dierentuin. We sliepen op de omliggende camping omdat we geen inbraak wilden riskeren. Maar de volgende keer zou ik hier slapen. Veel stacaravans die overnachten. Klassieke parkeerplaats zonder aan- en afvoer of toilet.

MaierM

prima plaats voor 100 campers, maar er is geen service plaats voor water en toilet... raar waar laten al die mensen hun afval

prima gratis locatie, mist nog een servicepunt

Zoo-parc de Beauval P2