• november 2023

De camping is vanaf 3 nov j.l. gesloten, alleen de cabins zijn nog te huur.

janvangorp

We kregen een plek omdat deze volgens receptie allemaal bezet zouden zijn, terwijl over stroompalen vrij waren. Sanitair was matig, slechte douches. wel mooie camping om te zien. ook restaurant was gesloten. viel al met al beetje tegen.

Harry-Anita

Qua ligging tov Tours perfect. Maar onderhoud en verzorging van het sanitair zijn onder de maat. Houdt in het weekend rekening met geluid van feesten in de buurt. Plekken met schaduw worden alleen gegeven als je vooraf reserveert.

• november 2023

De camping is vanaf 3 nov j.l. gesloten, alleen de cabins zijn nog te huur.

Camping Onlycamp Tours Val de Loire