Heerlijke plek, met zwembad en restaurant nog open. Prachtig schoon sanitair achter, en zeer vriendelijke ontvangst. Ook kun je nu, op 8 oktober, nog brood bestellen voor de volgende dag. Zij verlenen service en gastvrijheid tot aan het einde van het seizoen.

Skippy18

goed voor 1 nacht voor ons zwembad was nog beetje verwarmd. was wel fijn, nog kunnen zwemmen in oktober douches kan je water niet warmer zetten. voor ons te koud prijs van 16€ klopt niet. wij moesten 19€ met ACSI geven en 4€ voor de hond! te duur voor wat je krijgt

MabelFay

Prima camping! 1 nacht gestaan, op doorreis maar aan te bevelen voor langer verblijf. Gelukkig nog open (3 okt) vriendelijke ontvangst. zelf plek uitgekozen, schoon sanitair! Kreeg uitgebreid informatie over het Parc Naturel regional de Brenne. 👍

Camping L’Oasis du Berry