Er wordt op deze plek verbouwd, er staan hekken en machines. Wij zijn doorgereden.

• november 2023

voelden ons daar niet op ons gemak. En stond een caravan die stuk was. een hele hoop rommel. aan de andere kant een camper met allemaal lege blikjes buiten. We zijn naar een andere plaats gereden.

Van-Looy-Vincent

Zeer rustige locatie. Genoeg ruimte. Steile wandeling naar Sancerre maar de moeite waard (had een goede maaltijd in Le Bouchon). Benader de plek voorzichtig! Vuilnisbakken voorzien, maar niets anders dan een geweldige tussenstop en Sancerre die zeker de moeite waard is om te stoppen. Genieten!

• november 2023

Parking Sancerre