Zeer vriendelijke mensen die je warm onthalen. Je krijgt een mooie rustige plaats achteraan op hun parking (asfalt) + elektriciteit, en dit alles gratis. Na een uitgebreide lekkere wijnproeverij kochten we met plezier enkele dozen wijn. aanrader !

ichieboy

Nadat in de stad geen plek te vinden was kwamen wij bij deze wijnverkoper. Parkeerplekken op asfalt, zonder voorzieningen, vriendelijke eigenaar. Stil s nachts. Goed voor doorreis. Wijn kopen is niet verplicht, trouwens een fles kost 16-18 euro.

• april 2022

Kwamen op zondag aan en niemand te bekennen. Binnen 5 minuten kwam (toevallig?) de wijnboer aan. Super aardig. Kregen stroom via verlengkabel maar had geen water. Mooi pekje om Sanserre te bezoeken. Gratis plekje. Geen service voor water lozen of toilet lozen. wel lekkere wijn te koop.

• april 2022

Camper spot Vigneron Tissier