• oktober 2013

De servicezuil bestaat nog maar er mag niet meer overnacht worden. Met borden wordt naar een andere locatie verwezen. Dit schijnt een seizoensgebonden campercamping te zijn. Op 9 oktober 2013 gesloten. Verdere info aan de poort ontbreekt. Het ziet er wel uit als een mooie locatie.

• augustus 2011

We hebben hier zelf niet overnacht, maar zagen deze camperplek op doorreis. Gezien de ligging aan de doorgaande weg lijkt het ons een beetje rumoerige plek. Grenst tevens aan schooltje. Het dorp Troo is overigens zeer de moeite waard om te bezoeken vanwege de grotwoningen.

• oktober 2013

• augustus 2011