Beaunay, Marne, Grand Est, Frankrijk

Ferme de Bel-Air

rustige plaats bij champagneboer - weids uitzicht over de akkers - proeverij en verkoop van wijn - supermarktje 2,5km [Etoges]

• Ferme de Bel air 2

51270, Beaunay, Frankrijk

• april 2022

een heel mooie plek, goede faciliteiten en absolute rust. we zijn altijd blij om hier te zijn.

• april 2022

Wie hier klaagt, is gewoon niet tevreden. De "baas" is vriendelijk, de faciliteiten en het uitzicht zijn geweldig. We zitten met een prachtig uitzicht op de wijnranken en hebben geen behoefte om de deuren op slot te doen. Dank aan de vriendelijke operators voor deze kans!

• oktober 2021

mooie camperplaats, we waren hier op 21/10/2021. Geen eigenaar te bekennen. Stroom werkte wel maar water was afgesloten. 8 euro in de brievenbus achter gelaten.

• oktober 2021