Leuke camping, Nederlands sprekende eigenaren. Goede plekken, verhard, ruim en afgeschermd met heggen. Broodjes sochtends top, sanitair goed.

Mattie&Josy

een pracht en goed onderhouden camping, zeer mooie en ruime plaatsen, zeer goede sanitaire voorzieningen, Compliment voor de eigenaars. HarryP

Harry-007

Een hele fijne camping met een mooi buitenbad om te zwemmen. De plaatsen zijn prima en het sanitair wordt goed schoongemaakt. Onze plek was gedeeltelijk met grind bedekt met genoeg schaduwplekken om te zitten. Wij komen graag nog eens terug.

Camping La Samaritaine