geen acsi kaart geldig hier , foute vermelding

kccamper

leuke camping, en vriendelijke Engels sprekende eigenaar. sanitair is prima, grote plaatsen met alle voorzieningen. broodjes service, leuk en schoon zwembad. prima verblijf gehad.

GertPetter

heel vriendelijk ontvangen bij de receptie camping doet een beetje rommelig aan en het sanitair is wat verouderd maar wel schoon heb de indruk dat de eigenaren druk zijn om alles weer op orde te krijgen wij vonden het hier prima

geen acsi kaart geldig hier , foute vermelding

Camping du Tertre