schitterende camping met zeer gastvrij personeel. Prachtige locatie. Onberispelijke sanitaire voorzieningen en kinderruimtes.

MarquetJM

mooie plaatsen, mooie camping. meer aan de andere kant van de weg leuk om een ronde te wandelen vooral met honden. wel een breed stuk modder aan de waterkant maar dat hoort erbij.

smiemie

We hebben hier een nacht gestaan op doorreis. Grote plaatsen, schoon sanitair mooi zwembad. winkeltje stelt niet veel voor. Restaurant heeft vriendelijk personeel en lekker eten. wij betaalden op 7-9-23 33,20 euro inclusief stroom.

Camping Kawan Villages Le Lac d'Orient