ook wij vonden het een leuke plek. Waren eerst te ver doorgereden, omgedraaid en een inderdaad zeer aardige dame zei ons dat we goed waren. Toilet en douche werde. geopend, en de gratis stroom kon aangesloten worden. Kortom leuk om te overnachten.

RoySch

Nog steeds een leuke plek. De beheerster komt 18.30 uur langs. Mocht elektra niet werken dan sluiten ze die aan en openen de douche als je wilt.

maabrand

leuke plaats aan het kanaal. 7 euro inclusief stroom en afvoer chem toilet. Om 17.30 kwam de beheerster om de betaling en ontsloot de douche en wc.

• Route de Larzicourt

51300, Orconte, Frankrijk