deze camping is geen camping meer . Alleen nog verhuur. Ze verwijzen naar camping Dolce Vita. 15 april al open en ook actie tarief. prima €20.

ottoton

Redelijk grote camping, maar zeer weinig privacy. Sani prima. Druk bezocht ook in naseizoen. Veel gezinnen met kleine kinderen. Strand is vlakbij maar smal. Calvi druk, duur en uiteraard erg toeristisch. Helikopter vliegt regelmatig over maar vinden wij niet storend. Komen we terug? Nee dat niet.

Ronald-en-Helga

Toevoeging aan eerdere reviews: inderdaad wel lawaaiig, want dicht langs de grote weg. En terrein redelijk fel verlicht tot ‘s morgens 7:00 uur. Ziekenhuis in de buurt: helikopter vliegt gemiddeld eens per etmaal vlak over de camping. Toch geen spijt van verblijf, hoor.

Camping La Pinède