Een grote rustige plek. Wij waren hier in maart.

• oktober 2022

Gisteren voor de 1e keer met het bestaan van de Pass Etappe geconfronteerd in Mirecourt. Vandaag deze CP opgezocht. Fantastische plek, dicht bij het centrum en winkels nabij. De prijs is zeer redelijk, daar red je het in NL niet voor. Wat een gemak zo'n pas.

• oktober 2022

Goede plek, rustig nabij het stadscentrum. Alle voorzieningen ter plaatse. Aankoop van de Park camperkaart bij de automaat.

Nitineo

Een grote rustige plek. Wij waren hier in maart.

Aire de camping-park L'Étang de la Poche