• juli 2019

Quiete kleine gebied gratis video lopen naar de stad grotere Aarea zonder diensten aan de andere kant van het flatgebouw in de jachthaven neemt daar ook 100 campers bar

• augustus 2018

Het gebied is niet slecht, een beetje verborgen, maar rustig, op zaterdagochtend is er een markt naast de deur, maar je kunt ook parkeren en de nacht doorbrengen op de parkeerplaats van de haven die op 200 m afstand ligt, waar altijd AC is en het is erg mooi

• juli 2018

Op deze plaats gebruikten we (door de "kooi") alleen de gratis camperservice! Rustig geslapen, met veel ruimte, hebben we geslapen 300 meter verderop # 29427 Rue Mont Bart (zonder alles behalve verlichting). Met dank aan Montbéliard, de stad met interessante geschiedenis, met alle mogelijkheden!

• juli 2019

• augustus 2018