mooie schone CP met uitstekende voorzieningen. veilig. en inderdaad, er is een lift vlakbij naar de parkeerplaats en hoofdstraat in het dorp waar ook een schoon wc te gebruiken is. wij waren zeer tevreden! (25.8.)

Gaben

zeer goede omgeving prachtige locatie met een mooi uitzicht op de stad Gustave Courbet. mooie wandeling in de stad en langs de huur. VVV-kantoor net de trap of lift af

Mamynou16

Wij waren hier op 6 juni 2023. Een geweldig veld. Een paar treden brengen je naar een lift die uitkomt in het dorp beneden. Daar kun je een wandeling maken langs de rivier. Wandelen kan vanaf de staanplaats zelf. Afvoer was in orde. Helaas was het verse water niet beschikbaar.

Aire de Camping-Car Ornans