05-01–2024 Op zich een leuke plek aan een riviertje met wandelen en fiets mogelijkheden. Er is een nieuw sanitair gebouw maar die is gesloten. het zeer oude en smerig sanitair gebouw is geopend. douche vol haren toilet echt smerig. schoonmaken is niet hun ding.

Renault_Coquine

Hallo, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om commentaar te geven. Ter verdediging: de camping is 365 dagen per jaar geopend en het is waar dat we ons in het laagseizoen enkele afwezigheden permitteren; maar de deur van de receptie is zeer goed verlicht en toont onze telefoonnummers. Het spijt ons zeer dat u zo teleurgesteld bent en wij hopen dat u een prettig verblijf heeft gehad bij onze collega's.

Kleine camping aan de rand van het stadje. Vriendelijke ontvangst. Deels met grind verharde vlakke plaatsen. Niet overal is elektra, soms heb je een lange kabel nodig. Het nieuwe toiletgebouw is netjes en schoon. Prima camping voor een kort verblijf of als je op doorreis bent.

Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. Wij doen ons best om onze kampeerders te respecteren. Wij kijken ernaar uit u de volgende keer te mogen verwelkomen.

Camping de l'île