Zeer mooie plek in een klein park met bankjes. Ideaal voor kinderen vanwege de speeltuin. Er is een grote hondengroep voor honden. We aten heel goed ter plaatse. We komen graag terug en bedanken de gemeenschap voor de mooie en goed onderhouden plek.

• maart 2020

Naast kleine speeltuin en park. Een paar mensen hangen gewoon rond met roken. Anders stil. 4 plug-ins voor elektriciteit. Elektriciteit alleen te betalen via contactloos en € 2,00 per elke 4 uur. Leuk genoeg stad voor een overnachting.

Place de l'Eglise