5€ goed om het leuke stadje te bezoeken maar om te overnachten nooit meer zelfs de aanbevolen camping langs dezelfde weg ligt naast de trein andere plaats zoeken wanneer je het stadje bezocht hebt

dianelen

Goede tussenstop met een korte wandeling naar de prachtige stad. Er is een spoorlijn aan de ene kant en een weg aan de andere kant, maar dat baarde ons geen zorgen en het was 's nachts stil. € 5 per nacht. Geen diensten.

• oktober 2022

ik zou zeggen, rij 250 meter door naar de camping, perfecte plaats met 16A stroom en uitstekende wifi, prima sanitair. Kost iets meer, maar daar krijg je ook wat voor

• oktober 2022

• Quai de la Gare