Zeer mooie plek, vriendelijke exploitanten.

fewomo

27 sept 1 nachtje verbleven. zeer vriendelijke mensen. allemaal hard aan het werk en toch nog even tijd voor leuke gesprekken. lekker wijntje geproefd en gekocht. aan te raden.

Wchrd

mooie, goed CP je heb er alles en is gratis, als je wat heel lekker wijn koop. nu was het iets minder, omdat het de druivenpluk is. was er smorgens al veel remoer, is natuurlijk maar tijdelijk. ons heeft het niet echt gestoord. je kan ook bellen en een plaats reserveren

Dolfvero

Zeer mooie plek, vriendelijke exploitanten.

Denis Meyer et Filles