Mooie rustige camperplaats, met speelweide voor de kinderen. Toiletten schoon en open. Helaas staat er geen stroom op de kasten. Wel zijn al de 4 plaatsen weer beschikbaar.

• augustus 2021

Wij hebben hier 3 nachten gestaan, prima plaats en erg rustig. Er is nog maar plaats voor 2 campers, de helft van de plaats is opslag van de gemeente. Schone toiletten, water en stroom, en dat alles gratis. Jammer dat er geen winkels meer zijn dan konden we nog iets terug doen voor de gemeenschap.

• augustus 2020

Prima plek voor een overnachting. Heerlijk rustige nacht gehad.

• augustus 2021

• augustus 2020

Prima plek voor een overnachting. Heerlijk rustige nacht gehad.

• Rue du Moulin

88630, Greux, FrankrijkSitecode: 13350