Prachtige plek met heel mooi uitzicht. Inderdaad veel jongelui in de avond. Het lijkt er op, dat de parkeerplaats niet meer gebruikt mag worden om te overnachten, getuige de geplaatste verkeersborden.

• september 2021

• augustus 2020

hier gestaan op 18/08/20.top locatie wat uitzicht betreft, eens doen. Een 10. Rustig aan onze nacht begonnen tot 00.30, tot een aantal jongeren het nodig vond ons wakker te houden tot 6.00 hr 's morgens. Muziek,roepen en tieren, amai🤨 een 0 voor nachtrust, jammer

• september 2021

• augustus 2020