• oktober 2022

Ferme/auberge zeker niet open tot 1 november. Vandaag (12 oktober) zit alles al dicht. Maar dat maakt niet uit; we blijven gewoon overnachten

• mei 2021

Parkeren op de parkeerplaats van het hostel (blokken nodig). Adembenemend uitzicht op de natuur, de zonsondergang is schitterend! we zijn alleen eind mei en hebben helaas geen plek kunnen vinden om af te tappen.

• augustus 2020

Locatie op de parkeerplaats van het hostel, drukke weg maar 's nachts rustig. Het uitzicht is prachtig. We hebben de hele nacht een storm gehad ... verschrikkelijk?

• oktober 2022

• mei 2021