Wij hebben hier drie nachten tot volle tevredenheid gestaan. Het is een rustige camping met goede plekken. Alles was verder OK, behalve dat de automaat waar je het drinkwater tankt buiten dienst was. Voor 15,44€ per nacht heeft deze camping een prima prijs- kwaliteitverhouding.

Dionne&Dick

prima camping voor een dag of 2. vriendelijke receptie, schaduwrijke plekken (het is 30 graden).

Eddyk

wat een leuke camping is dit. alles klopt. rust, mooie plekken op een kleine camping en schoon sanitair. maar vooral de vriendelijke ontvangst was voor ons opvallend. we raden deze camping aan iedereen aan

Camping Onlycamp L'Orée des Vosges