Parking

Obernai, Bas-Rhin, Grand Est, Frankrijk

Parking

groene omgeving - water lozen verboden! - sani op nabijgelegen camping Municipal Le Vallon de l'Ehn 700m - centrum 250m

• Rue de l'Altau

67210, Obernai, Frankrijk

• oktober 2019

Erg schuine plaatsen, ook met blokken stonden we nog niet goed. Ook geen veilig gevoel toen we als enige camper overbleven. We zijn toen naar de andere parking gereden waar je bovendien veel dichter bij het mooie stadscentrum staat.

• juni 2019

Goed gelegen, nabij het centrum. Gratis, schoon en met schone toiletten op loopafstand.

• juni 2019

Slechte mix-parkeerplaats. Er is alleen aangegeven dat campers "achterin" moeten staan. Percelen onduidelijk en lopen schuin in beide richtingen af. Het enige positieve is dat het stadje dichtbij is.

• oktober 2019

• Rue de l'Altau