• maart 2023

dit zijnde plekken waar we van houden. Verlaten en open uitzicht over het bouwland. De boer is zijn land aan het eggen en verder staan we alleen hier. Heerlijk rustig dus. Geen voorzieningen maar die hebben we zelf

• juli 2020

eigenlijk sta je naast een stille doorgaande weg ,nu 6-7-2020zijn ze druk bezig met voorbereiding van iets met motoren . grote plaatsen nu maar wel erg schuin naar alle kanten ,onder drie wielen blokken maar sta nog best schuin .uitzicht is mooi .

• augustus 2014

Desolate plaats met mooi uitzicht.

• maart 2023

• juli 2020

• augustus 2014

Desolate plaats met mooi uitzicht.

Domaine des Roises