zachte ondergrond waar je in komt vast te zitten . de meeste plaatsen hebben geen satelliet ontvangst . wel rustig gelegen

Henririka

ideale stop als je opweg bent naar t zuiden. 2 km van de snelweg. Op loopafstand van t dorpje met bakker. Groene voormalige camping. Koopje we stonden hier voor €12,44 incl stroom. Tot 1 mei is sanitair gesloten. Heerlijk stil s nachts.

• november 2023

mooie cp maar met regenachtig weer op verharde paden blijven! wij zijn enorm geholpen door Schotten en Fransen om ons uit de drek te trekken. Douches en wc’s gesloten en niet alle contacten geven stroom! 14/11/23 CePy

• november 2023

Camping de mon Village de Val-de-Meuse, Montigny-le-Roi