Een goede nachtrust, vier plaatsen, maar veel parkeerplaatsen gratis en een groot grasveld ernaast als het vol is. Stadscentrum 5 minuten. Servicepunt op de weg aan de andere kant van de spoorlijn, net voor tankstation.

• mei 2022

op 22 mei 2022 een rustige nacht gehad ondanks een paar treinen. sanizuil hebben we niet kunnen vinden. officieel lijken het 4 plaatsen te zijn. maar er is ruimte genoeg er om toe.

• april 2022

Een prima plek maar zorg dat je al water bij je hebt. Wij konden geen water uit de sanizuil halen met een gewone bankpas of creditcard.. Plek zelf is mooi en geen last gehad van de treinen.

• mei 2022

• april 2022