Zeer rustige plaats om een nachtje door te brengen . Prachtig uitzicht over de zee vooral s’avonds bij zonsondergang. Geen voorzieningen , maar moest niet voor ons ! Lekker geslapen in stilte .

• december 2019

Is de parkeerplaats van de school. In de vakantie geen probleem. Rustig en goed verlicht.

• oktober 2017

Dit is geen camperstop. Het is een kleine schoolparkeerplaats. Niet comfortabel, zelfs om te parkeren. Deze plaats mag niet in de lijst worden opgenomen.

• december 2019

• oktober 2017