Wij delen de mening van de vorige reviews.Vriendelijke ontvangst,broodservice, gezellige en mooie plaats, juist de prijzen zijn niet meer juist.Wij betaalden 22.60 euro voor 1 nacht, met acsi-kaart.

motje15

We werden aardig ontvangen en mochten zelf een plekje opzoeken. Het sanitair was prima in orde. De abdij in de plaats was voor ons een verrassing

Inge-en-Rien

Een ontdekking van vele Nederlanders (en andere nationaliteiten)Verzorgd terrein met grote plaatsen. Alle voorgaande reviews onderschrijven wij. Plaatsje raakt in verval, maar nogsteeds bezoek-waardig. Mooi stukje Frankrijk.

Camping Le Clos Saint-Nicolas