camperplaats bestaat niet meer. 20 euro voor 1 nacht 2 persoonen met electriche tijd. wc en douche zijn wel wat verouderd maar priema als doorreis camping.

• september 2019

de camperplaats bestaat niet meer. het gewone tarief geldt. zeer vriendelijke en behulpzame receptie. Voor een eenvoudige schroef was de goede man zeker een kwartier bezig. Volgende dag bij problemen met de camper gaf hij alle hulp.

• juni 2018

Bestaat niet meer denk ik want op camping rekenen ze 19 euro aan en bij rond lopen geen camperplaats gevonden

• september 2019

• juni 2018