De aangegeven Aires heeft 3 slots die allemaal vol waren en is erg krap om te manoeuvreren. Het gebied verderop is groter, maar stond vol met campers en reizigers, met grote caravans. We zullen niet de moeite nemen om deze Aires opnieuw te proberen.

• februari 2023

50 m verder dan de mixed parking is camperplek aangegeven. fijne plek aan de rand van een mooi dorp. We hadden een leuke wandeling en een rustige nacht. Prima!

ariedekreij

wees ervan bewust dat als je de originele parkeerplaats gebruikt, de lokale jongeren het nu leuk vinden om je wakker te maken door om middernacht op je busje te bonzen. dan komen er auto's aan en kun je niet slapen ☹️

• februari 2023

Aire Municipale