Caroline1967

rustig, vriendelijke mensen. douche en 1 toilet samen. geeft vaak wat wachttijd.

lievedewilde

Mooi plekje. Aardige mensen. Eigenaresse kan alleen geen woord Engels maar met wat hand en been werk zijn we eruit gekomen. In eerste instantie was ze niet thuis maar je kon gewoon gaan staan. Ze kwam even later langs om het geld te innen. Sanitair is aanwezig maar verwacht er niet veel van.

Cammie2002

Bedankt voor je vriendelijke bericht, ik wil even terugkomen op "Ik spreek geen woord Engels". Mijn Engels is inderdaad beperkt, maar ik probeer je altijd te begrijpen en in het Engels te reageren, je hoeft alleen maar zachtjes tegen me te praten. Ook als u naar onze streek komt, bevindt u zich op een boerderij en is het onze professionele activiteit, wij proberen altijd onze toeristen te verwelkomen aan wie wij alleen het beste wensen als ze bij ons komen. En de toiletten heb ik je niet aangeboden omdat je in een hele koude periode kwam en die vorstvrij waren.

Ferme de la Mare