Heel stille plaats , geen voorzieningen wat we wisten ! goed voor 1 nachtje !

JurgenenKristien

Prima plek! Ongeveer 3km van het strand af. Helemaal geen voorzieningen verder.

yaravandee

rustige cp naast soort bezoekerscentrum met winkel. van hieruit naar La hourdel gefietst, zeehondjes in de haven met hoog water en een paar vissersboten die hun vangst aan land brachten. geen voorzieningen, maar prima schoon.

Heel stille plaats , geen voorzieningen wat we wisten ! goed voor 1 nachtje !

JurgenenKristien

Prima plek! Ongeveer 3km van het strand af. Helemaal geen voorzieningen verder.

Maison de la Baie de Somme