Mooie overnachtingstplaats. Alle voorzieningen zijn aanwezig. Wij betaalden er 15.10€ inclusief 8 uur electra.

maria-en-jean

voldoende als CP. Strand dichtbij en mits klauter werk bereikbaar. het naburige park is een aanrader. Nausicaa is op ruim een uur wandelen (neem een fiets). Elektriciteit kost €4 voor 4u, of €8 voor 8u. Dagprijs om te parkeren is 8,50 + belasting.

vincentdm

De eerste keer op reis met de camper, dus nog weinig vergelijkingsmateriaal. Maar wij vonden dit een mooie plek vlak bij het strand.

Aire de Camping-Car Le Portel