Aire de Camping-Car Avion

Avion, Nauw van Calais, Hauts-de-France, Frankrijk

Rustige overnachtingsplek. Bij Lidl in de buurt hebben we boodschappen gedaan en zijn weer verder getrokken.

Bert&Ineke

Alles wat je moet hebben.Zeer mooi park en winkels en bakker op wandelafstand.

Danielregine

Gratis camperplaats, voor water en elektra moet betaald worden. Aan een zeer groot park. Stadsgeluiden. Om naar Lens centrum of museum te gaan moet je 40 minuten lopen (over spoor en snelweg). In de nabije omgeving geen restaurant.

Bert&Ineke

Alles wat je moet hebben.Zeer mooi park en winkels en bakker op wandelafstand.

Aire de Camping-Car Avion