rustige en ontspannende plek, we hadden het bezoek van een prachtige vos die zich geen zorgen maakte over onze aanwezigheid. een zeer aangename ecologische tussenstop.

• april 2022

Heerlijk rustig plekje, veel ruimte, we kwamen op Goede Vrijdag aan, bijna niemand hier. Geweldige wandelingen rond de oude ruïnes, we zouden nog een dag zijn gebleven, maar we hadden dringend water en toilet nodig, dus besloten we verder te gaan richting Nancy.

• juli 2021

Processierupsen ! Mooie plek, picknickplek voor veel fransen. Maar, let op, er zijn veel kaalgevreten eiken die bomvol processierupsen zitten. Er wordt spaarzaam voor gewaarschuwd. Voor ons...tja..rode bultjes en jeuk. Snel door naar een andere plek.

• april 2022

• juli 2021