• november 2023

Wij waren hier op 6 nov 2023 en kwamen laat aan . We werden zeer vriendelijk ontvangen en weg wijs gemaakt op het terrein . Leuke omgeving omringt met water . kanoën, wandelen en fietsen . Lozen chemischtoilet ,wc douche .

stefanie69

Fijne rustige plek aan de l'Oise . Er liggen kano's en er wordt door kanoërs ook gebruik gemaakt van de douches. Sanitair is gedateerd maar wel schoon. Zeer vriendelijke eigenaresse. Omgeving erg mooi.

Carolien

In de nkc app staat dat camping gesloten is, maar dat is niet zo. We staan er nu, heerlijke rust en ruimte met een gezonde stromende beek en ‘barrage’. Alles is hier zeer eenvoudig en gedateerd. Als je dat mooi vindt, dan is dit een topplek! Wij genieten hier enorm van, net als onze hond.

• november 2023

Aire du moulin d'Erloy