voldoende als CP. Strand dichtbij en mits klauter werk bereikbaar. het naburige park is een aanrader. Nausicaa is op ruim een uur wandelen (neem een fiets). Elektriciteit kost €4 voor 4u, of €8 voor 8u. Dagprijs om te parkeren is 8,50 + belasting.

vincentdm

De eerste keer op reis met de camper, dus nog weinig vergelijkingsmateriaal. Maar wij vonden dit een mooie plek vlak bij het strand.

jlivestroo

Prima plaats om een nachtje te staan, vlot toegang (mits wat klim & daal werk) tot het strand ook. Weinig geslapen wel door mensen die tot 5u ‘s ochtends buitenzaten. We zouden niet meteen terug gaan.

Aire de Camping-Car Le Portel