uitstekende waarde voor 11,90 per nacht, uitstekende activiteiten in de buurt

jonesanthony

Het is op zichzelf een mooie plaats, maar moeilijk op te komen. We betaalden en kregen een code, maar de slagboom ging niet open. Toen we het opgegeven nummer belden, werd er niet opgenomen. We betaalden 11,90 euro voor een nacht.

Jasrapido

Op zich was het hier goed, maar onze plooifietsen werden 's nachts ontvreemd van naast onze camper.

uitstekende waarde voor 11,90 per nacht, uitstekende activiteiten in de buurt

Aire du Parc d'Olhain