Camping du Fort Lapin

Camping du Fort Lapin

camping aan de voet van de duinen - centrum 4km

• D940 21

62231, Sangatte, Frankrijk
  • € 17,90 • 1 apr. t/m 31 okt.

Geen heel gezellige camping waar je tussen 12 en 15 uur sowieso niet welkom bent. De beheerder ziet jou wel, maar jij hem niet. Ik betaalde voor 2 personen incl. tax € 1.20 en stroom € 4.70 (deze app zegt: gratis?!) voor 1 nacht € 24,30. Dat is deze camping niet waard.

• december 2019

Misleidende informatie over deze app. Ik bezocht 14 december en de site was gesloten! lijkt te sluiten op 31 oktober!

• oktober 2019

Mooie nette camping, gelegen aan de voet van de duinen. 5 minuten lopen van een breed strand, waar ook honden op mogen. Keurig sanitair, goede afwasplekken en douchen zonder muntjes. Honden mogen hier gratis verblijven. Zelfs in het najaar een bakker op de camping! Wij zijn enthousiast

• Stroom (unknownA)

• december 2019

• oktober 2019

BorreSep

• € 17,90 • 1 apr. t/m 31 okt.

• Stroom (unknownA)